zpět na hlavní stranu

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Chcete vědět víc ... 
 

Váš e-mail
TEMPO OSTRAVA - divize vzdělávání
veřejné intenzivní semináře
 
 

 

MANAGEMENT & MARKETING

PRODEJ & NÁKUP

PROFESNÍ & OSOBNOSTNÍ RŮST

 

 

Manažerské minimum

  • Určeno: všem, kteří pracují na pozici manažera nebo se na tuto funkci připravují.
  • Obsah: osobnost manažera, ideální manažer, role a komunikace manažera, řídící styly a jejich použití v praxi, techniky vedení lidí, organizace vlastního času, motivace sebe sama i podřízených, organizace práce, modelové situace.
  • Délka: 2 dny

nahoru

aa

Time management

  • Určeno: vedoucím pracovníkům, manažerům všech pozic, majitelům firem, firemním reprezentantům a těm, kteří se chtějí naučit efektivně využívat svůj čas.
  • Obsah: principy time managementu a související oblasti, analýza vlastního času, problém odkládání úkolů, techniky ke zvýšení efektivnosti vynaloženého času, racionalizace práce, špatné návyky, řízení času podle krátkodobých nebo dlouhodobých cílů, vymezení priorit, sebe disciplína, práce se stresem.
  • Délka: 2 dny

nahoru

 

 

Konfliktní situace a jejich řešení

  • Určeno: všem, kteří se chtějí prostřednictvím praktických cvičení naučit lépe zvládat konfliktní situace a naučit se jim předcházet.
  • Obsah: pojem konflikt, jeho podstata, zdroje, příčina, pravidla průběhu, důležitost, reakce a emoce účastníků, druhy konfliktu a možnosti řešení, verbální komunikace při řešení konfliktu, výhody a nevýhody asertivity, neverbální komunikace, umění naslouchat, předcházení konfliktům.
  • Délka: 2 dny

nahoru

 

 

Efektivní vedení týmu lidí a motivace

  • Určeno: všem na vedoucích a manažerských pozicích, majitelům firem.
  • Obsah: znaky týmu, role vůdce a členů týmu, manažerské styly vedení lidí, rozdíl leader - manažer, úspěšný a neúspěšný tým, metody efektivního vůdce - výběr správných lidí, delegování pravomocí a odpovědnosti, motivace a její uplatňování, stimulační kritika, týmové řešení problémů.
  • Délka: 2 dny

nahoru

 

 

Základy marketingu

  • Určeno: pracovníkům z oblasti prodeje, marketingu, logistiky, výroby a všem, kteří chtějí získat přehled o marketingových aktivitách.
  • Obsah: definice marketingu, nabídka, poptávka, potřeby - trh, podnikatelské koncepce, marketingový mix, výrobková strategie, cenová politika, jak sestavit dobrou reklamní taktiku - kampaň, distribuce - jak dostat zboží zákazníkovi, nové trendy a taktiky v marketingu, plánování - jak prodat víc a lépe, firemní kultura a marketing.
  • Délka: 2 dny

nahoru

 

 

Psychologie Public Relation

  • Určeno: manažerům a pracovníkům oddělení marketingu, propagačních oddělení a public relation.
  • Obsah: strategie komunikace, její techniky - vztahy k veřejnosti, k médiím, reklama a vztahy k agenturám, telemarketing, direct marketing, mailing, zhodnocení pozice na trhu, cíle a postup při realizaci kampaně, mediální plán, rozpočet, zhodnocení výsledků.
  • Délka: 2 dny

nahoru

 

Prodejní dovednosti

  • Určeno: obchodníkům, prodejcům, vedoucím prodejních oddělení, obchodním manažerům.
  • Obsah: proces prodeje, jeho příprava, sjednání schůzky po telefonu, kontakt a komunikace se zákazníkem, aktivní naslouchání a dotazování, zvládání námitek a stížností, správná prezentace, techniky uzavírání obchodu.
  • Délka: 2 dny

nahoru

 

 

Prezentační dovednosti

  • Určeno: všem, kteří prezentují produkty, služby nebo výsledky své práce nebo vystupují na veřejnosti.
  • Obsah: fáze přípravy prezentace, analýza předmětu prezentace a výběr klíčových bodů, faktory ovlivňující kvalitu prezentace, jak sestavit materiály pro prezentaci, pomůcky a technika pro prezentaci, praktické rady, strategie, taktika.
  • Délka: 2 dny

nahoru

 

 

Profesionální obchodník

  • Určeno: obchodním zástupcům, reprezentantům, konzultantům firem, jejich vedoucím a všem ostatním zaměstnancům, kteří přicházejí do kontaktu s prodejem.
  • Obsah: efektivní prodej - od marketingu k prodeji, account management - řízení vztahů se zákazníky, klíčové faktory řízení vztahů s VIP klientelou, současné trendy prodeje, psychologie prodeje, dovednost kladení otázek a aktivního naslouchání - základní předpoklad úspěšného obchodníka, význam a aspekty neverbální komunikace - trénink s následným rozborem videozáznamu, uzavření prodeje a po prodejní aktivity.
  • Délka: 2 dny

nahoru

 

 

Péče o zákazníka

  • Určeno: všem, kteří přicházejí do styku se zákazníkem a jednají s ním, manažerům, reprezentantům, prodejcům.
  • Obsah: orientace na zákazníka, jeho potřeby a očekávání, různé typy zákazníků a pravidla péče o ně, zákaznická databáze, typy kontaktů se zákazníkem, stížnosti a připomínky, udržení zákazníka, nový zákazník a specifika v České republice.
  • Délka: 2 dny

nahoru

 

 

Dokonalý prodavač

  • Určeno: prodavačům a vedoucím prodejen v "kamenných obchodech", podnikových a vzorkových prodejnách, všem, kteří obsluhují zákazníky.
  • Obsah: profese "prodavače" a jeho specifika, zásady obchodního provozu a ekonomiky obchodu, zbožíznalství - alfa a omega odbornosti prodavače, péče o zákazníka, základy pravidel společenského chování v obchodě, komunikace - umět volit správná slova a gesta, osobnost prodavače - firemní kultura, dodatečná a doplňková nabídka, nabídka novinek, vystavené zboží - aranžování (význam barev a tvarů).
  • Délka: 2 dny

nahoru

 

 

Profesionální nákupčí

  • Určeno: nákupčím, produkt manažerům a všem, kteří se zabývají nákupem zboží nebo služeb ve firmě.
  • Obsah: nákupní marketing, marketingový mix, analýza trhu, osobnost nákupčího, faktory mající vliv na obchodní jednání, nákupní jednání a jeho analýza, argumenty a možnosti manévrování nákupčího, sledování dodržování závazků.
  • Délka: 2 dny

nahoru

 

 

Vedení prodejního týmu

  • Určeno: vedoucím prodejních týmů, vedoucím prodavačů, oblastním manažerům prodeje a obchodním vedoucím nebo ředitelům.
  • Obsah: definování prodejního plánu a cílů, upřesnění role vedoucího, styly vedení týmu, vedení obchodních skupin prodejců, motivace, delegování, vyhodnocování a kontrola týmu, týmové porady a organizace práce, řízení spolupráce a řešení konfliktů v týmu, výběr správných lidí a sestavení týmu.
  • Délka: 2 dny

nahoru

 

 

Rétorika a komunikace I. s J. Přeučilem

  • Určeno: všem pracovníkům, kteří komunikují na veřejnosti, se zákazníky nebo partnery - tiskovým mluvčím, manažerům public relation, vedoucím pracovníkům, politikům, pracovníkům státní správy a zastupitelstev, pracovníkům médií, obchodním reprezentantům a dalším.
  • Obsah: rétorika v praxi, proč rétorika, a její neuplatňování dnes, technika výslovnosti, příprava textu, "12" osobností řečníka, modulace a frázování, zjednání pozornosti, zaujetí posluchače, proxemika (vzdálenost), mikrofon, gestikulace, tréma, praktické cvičení, dílčí i komplexní jazykové projevy, videozáznam připraveného projevu, rozbor projevu.
  • Délka: 2 dny

nahoru

 

 

Rétorika a komunikace II. s J. Přeučilem

  • Určeno: všem pracovníkům, kteří si chtějí dále prohlubovat své rétorické schopnosti a dovednosti, dále trénovat svůj projev před kamerou nebo s mikrofonem - tiskovým mluvčím, manažerům public relation, vedoucím pracovníkům, politikům, pracovníkům státní správy a zastupitelstev, pracovníkům médií, účastníkům semináře Rétorika a komunikace I.
  • Obsah: praktická cvičení mluvního projevu, příprava vystoupení v masmédiích, práce s mikrofonem, na co si dát pozor při vystupování v televizním studiu a před kamerami, základy společenského chování, praktická procvičování probíraných témat.
  • Délka: 2 dny

nahoru

 

 

Úprava korespondence a pravopis

  • Určeno: asistentům, sekretářkám a korespondentkám, obchodním referentům a všem, kteří pravidelně komunikují písemnou formou.
  • Obsah: nové ČSN normy psaní, nová úprava pravopisu, upozornění na úpravy, nejobvyklejší chyby - eliminace, obsahová stránka textu, typy dopisů a jejich psaní, vhodné oslovování, zaběhlé formulace, psaní čárek ve větě, kontrolní testy, dopis jako firemní a osobní prezentace, nastavení PC, normy korespondence.
  • Délka: 1 den

nahoru

 

 

Sekretářka - asistentka

  • Určeno: pracovníkům na sekretářských a asistentských pozicích, kteří chtějí úspěšně zvládnout svou profesi.
  • Obsah: role asistentky ve firmě, pravidla při telefonním styku, zásady, které tvoří osobnost sekretářky, vytvoření příjemné atmosféry, řízení a organizace práce, kultura stolování (obchodní oběd, večeře, raut), delegování pravomoci, jak organizovat práci, úkoly a schůzky, způsoby verbální a neverbální komunikace, plánování, umění naslouchat, faktory, které nás nejvíce rozptylují, stylizace a úprava korespondence, pracovní a společenské chování, návštěva vizážisty.
  • Délka: 2 dny

nahoru

 

 

Škola mistrů
  • Určeno: mistrům, vedoucím úseků a oddělení, vedoucím pracovních skupin.
  • Obsah: osobnost "mistra" a jeho kvality, vedení lidí, schopnost rozhodovat, faktory a formy motivace, pochvala a kritika, konstruktivní rozhovor - řešení sporů a konfliktů na pracovišti, asertivní a interpersonální komunikace, delegování, porady a jednání, time management - organizace času.
  • Délka: 2 dny

nahoru

 

 

Firemní brána úspěchu - recepce

  • Určeno: recepčním, pracovnicím příjmu, přijímacích a informačních kanceláří, podacích kanceláří, pracovníkům z oddělení péče o zákazníky.
  • Obsah: co to znamená "Zákaznicky orientovaná společnost", role recepční ve firmě, důležitost zákazníka pro firmu, komunikace se zákazníkem, osobní přijetí - zásady, telefonická komunikace (aktivní, pasivní - zásady), asertivní komunikace a řešení stížností, péče o zákazníka.
  • Délka: 2 dny

nahoru

 
 
 
 
 
tel.: 596 745 033
 
fax: 596 745 034
 
 
 
 
 
PROČ U NÁS?
-kompletní nabídka
-kvalitní lektoři
-zajimavé ceny

Copyright (c) 2003, Miroslav Dolín